Nuttig om weten
ombudsdienst
 ombudsfunctie

Iedereen in een organisatie probeert u met de beste zorgen te omringen. Toch kan het zijn dat uw verwachtingen niet altijd worden beantwoord en dat u een vraag, een probleem of een klacht hebt. U kan en mag de betrokken medewerker daar gerust over aanspreken. Vindt u het moeilijk zelf naar deze medewerker toe te gaan om een oplossing te zoeken, dan kan u contact opnemen met een ombudspersoon.
De ombudspersoon zal altijd naar u luisteren, uw vragen ernstig nemen en samen met u zoeken naar de best mogelijke oplossing. Uiteraard blijven het gesprek en de verstrekte gegevens volledig vertrouwelijk en anoniem. De ombudspersoon zal nooit zonder uw toestemming verdere stappen ondernemen.
De ombudspersoon is gratis!

Yves Lagae
is de externe ombudspersoon binnen PRIT. Hij is te bereiken via:

  • GSM: 0476 / 94 27 24 maandag, dinsdag en woensdagvoormiddag tijdens de kantooruren
  • e-mail: yves.lagae@ombudsfunctieggz.be
  • website: www.ombudsfunctieggz.be
  • schriftelijk:
    Yves Lagae
    Overlegplatform Geestelijke Gezondheidszorg West-Vlaanderen vzw
    Hoefijzerlaan 40
    8000 Brugge